Skip to main content

+385 914811112

ČESTA PITANJA

Što mogu očekivati nakon što vas kontaktiram?

Nakon što nam pošaljete upit, dobit ćete kratke upute, obrazac za početne informacije i

GDPR suglasnost. Nakon što ih ispunite i vratite, šaljemo vam ponudu, a po uplati počinjemo

s analizom i savjetovanjem.

Moram li osobno dolaziti ili sve može online?

Sve naše usluge dostupne su 100% online, putem e-maila i digitalnih obrazaca. Brzo,

jednostavno i sigurno – bez dolaska u ured.

Koje dokumente moram dostaviti?

Za početak su dovoljni: ispunjen obrazac s osnovnim podacima, potpisana suglasnost i

(po potrebi) popis vjerovnika s okvirnim dugovima.

Hoćete li vi rješavati moj dug za mene?

Mi ne preuzimamo vaše dugove, ali vam pomažemo da ih sagledate, razumijete i pronađete

najbolji put prema rješenju. Naš cilj je da znate što radite – uz našu podršku.

Što dobivam u osnovnoj usluzi savjetovanja?

Dobivate pisanu analizu vaše financijske situacije, realne prijedloge za otplatu duga i

podršku u razumijevanju vaših mogućnosti. Za napredne pakete uključena je i dodatna

podrška i komunikacija s vjerovnicima.

Koliko brzo mogu očekivati savjet i plan?

U pravilu unutar 3–5 radnih dana od potpune dokumentacije i uplate. Ako je hitno, javite

nam – pronaći ćemo rješenje.

Je li ova usluga legalna i sigurna?

Apsolutno. Registrirani smo i poslujemo u skladu sa zakonima RH. Poštujemo GDPR i sve

podatke tretiramo povjerljivo.

Što ako nemam sve informacije o dugovima?

Nema problema – pomoći ćemo vam da dođete do potrebnih podataka. Često je dovoljan

okviran iznos i naziv vjerovnika za početnu analizu.

Koja je razlika između osnovnog i premium paketa?

Osnovni paket uključuje pisano savjetovanje, dok premium uključuje i e-mail podršku 7

dana, dodatne prijedloge i pomoć u komunikaciji s vjerovnicima.

Što ako nakon savjetovanja ne mogu ništa poduzeti?

Naš pristup je realan i podržavajući – cilj nam je da znate gdje stojite i da imate jasan plan.

Ponekad je i samo razumijevanje situacije prvi veliki korak.

Kako izaći iz blokade?


Iz blokade se izlazi dogovorom o otplati duga, uplatom potraživanja ili dogovorenim planom kroz financijsko savjetovanje i pregovore s vjerovnicima.


Kako dogovoriti otplatu duga s vjerovnicima?


Pregovaramo u vaše ime s vjerovnicima kako bismo dogovorili povoljnije uvjete otplate ili smanjenje duga.


Kako otvoriti novi račun ako sam blokiran?


Blokirane osobe mogu otvoriti zaštićeni račun u banci preko FINA-e za primanje dijela prihoda koji je izuzet od ovrhe.


Koliko dugo traje blokada računa?


Blokada traje dok se dug u cijelosti ne podmiri ili ne postigne dogovor s vjerovnicima.


Što mogu napraviti ako mi je plaća ili mirovina blokirana?


Možete otvoriti zaštićeni račun i dogovoriti plan otplate kako biste postupno ukinuli blokadu.


Mogu li dobiti kredit ako sam blokiran?


Blokirane osobe u pravilu ne mogu dobiti novi kredit dok ne riješe postojeće dugove.


Što je osobni stečaj i kako ga pokrenuti?


Osobni stečaj je pravni postupak za brisanje ili smanjenje duga. Pokreće se zahtjevom na sudu uz pomoć stručne osobe.


Kako se zaštititi od ovrhe?


Prevencijom – pravovremenim pregovorima i dogovorima s vjerovnicima prije pokretanja prisilne naplate.


Mogu li promijeniti banku ako sam u blokadi?


Blokada vas prati bez obzira na banku – sve banke provjeravaju stanje blokada preko FINA-e.


Kako izbjeći dodatne troškove ovrhe?


Dogovorom s vjerovnikom prije pokretanja ovrhe ili brzo reagiranjem čim se ovrha pokrene.


Kako provjeriti svoj status blokade?


Putem sustava e-Blokade FINA-e ili osobnim dolaskom u poslovnicu FINA-e.


Kako mogu pregovarati o otplati duga?


Kroz stručno vođene pregovore gdje u vaše ime tražimo povoljnije uvjete otplate, reprogram ili otpis dijela duga.


Postoji li pomoć za blokirane građane?


Da, postoje specijalizirane usluge financijskog savjetovanja koje pomažu u rješavanju blokade.


Koliko kamata plaćam dok sam u blokadi?


Kamate se obračunavaju dok dug nije podmiren. Visina kamate ovisi o vrsti duga i zakonskim propisima.


Kako pronaći odvjetnika za blokirane osobe?


Možemo vas uputiti na suradničke odvjetnike specijalizirane za financijsko pravo i ovrhe.


Mogu li otvoriti račun u inozemstvu ako sam blokiran?


Pravno je moguće, ali morate paziti na zakon o deviznom poslovanju i porezne prijave.


Što se događa ako dug zastari dok sam blokiran?


Ako vjerovnik ne poduzme pravne radnje na vrijeme, dug može zastarjeti, ali blokada ostaje dok se formalno ne izbriše.


Mogu li primati socijalnu pomoć ako sam blokiran?


Da, a sredstva socijalne pomoći zaštićena su i isplaćuju se putem zaštićenog računa.


Kome se obratiti za pomoć kad sam blokiran?


Možete nam se obratiti za individualnu analizu vaše situacije i izradu plana izlaska iz blokade.